Blok nr 8

Strony

wtorek, 24 marca 2015

Jaglanka na dzień dobry

Kasza jaglana jest naszym śniadaniem już chyba od pół roku. Zdradzamy ją tylko w niedzielne poranki i na wyjazdach. Wiele osób po pierwszym oszołomieniu (kasza? jaglana? co? na śniadanie?) pyta mnie z czym TO jem. Pomysłów mi nie brakuje, w związku z czym nie mam poczucia, że wciąż jem to samo. O tym jaka jest zdrowa możecie poczytać u jakichś mądrych blogerów kulinarnych, ja Wam tylko pokażę jak ładnie może wyglądać. A wiadomo, jak coś ładnie wygląda, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że równie dobrze smakuje. Dla mojego półtorarocznego dziecka nie ma znaczenia z czym ją podam, może być sucha, a i tak z chęcią ją zjada. To najulubieńszy posiłek dnia. A jeśli Wy i Wasze dzieci należycie do estetów, zróbcie sobie ładną kaszę jaglaną. Polecam.

Oto kilka moich propozycji:

1. Jaglana + tahina (masło sezamowe) + syrop klonowy + nerkowce + cynamon + mięta

2. .Jaglana + domowa granola + kiwi + jabłko

3. Jaglana + banany + rodzynki + gorzka czekolada | + kawa zbożowa

4. Jaglana + amarantus ekspandowany + domowa konfitura dyniowa + banan

Jedzcie, na zdrowie!

3 komentarze:

  1. bardzo ładne zdjęcia ;) ale do tahini nic mnie nie przekona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no co Ty! tahini jest pycha:D ja za pyszny hummus albo Baba ghanoush dam się pokroić :p

      Usuń
    2. to co innego ;) jako składnik hummusu, obowiązkowo! ale tak samo, bez niczego? no jakoś nie.... ;)

      Usuń