Blok nr 8

Strony

wtorek, 6 stycznia 2015

Projekt 52 - podsumowanie

Z racji tego, że Blok był do tej pory blogiem fotograficzno - sentymentalnym, Projekt 52 znakomicie wpisał się w jego klimat. Spodobała mi się idea zatrzymywania każdego tygodnia w kadrze. Mimo kilku potknięć i opóźnień w publikacji, doprowadziłam projekt do końca. To zawsze cieszy najbardziej - efekt.

Gdy rok temu dodałam pierwszy post w tym projekcie, byłam bardzo ciekawa efektu finalnego. Nie jestem w stanie go ocenić, bo dla mnie (jak dla każdej matki), Jaś to najpiękniejsze dziecko świata. Każdy z tych tygodni był wyjątkowy, każdy inny, nigdy lepszy bądź gorszy.

Projekt rozpoczęliśmy, gdy Jaś skończył 3 miesiące. Ważył wówczas niespełna 4 kilogramy. Powoli, subtelnie, dzień po dniu zachodziły niewiarygodne zmiany. Począwszy od pierwszych uśmiechów, przez pierwsze zęby, aż do pierwszych kroków i pierwszych słów. Dziś biega nam między nogami mały Chłopczyk, ciekawy świata, radosny, kochany. Dziś inny niż wczoraj, a już jutro będzie inny niż dzisiaj.

Nie przedłużam, oto efekt. (Numery oznaczają oczywiście poszczególne numery tygodni 2014 roku)



2 komentarze:

  1. Gratuluję wytrwałości :-) Super pamiątka i naoczny dowód, jak bardzo dziecko się zmienia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że wytrwałam, chociaż przy tak częstym fotografowaniu dziecka nie było to zbyt trudne:)

      Usuń