Blok nr 8

Strony

wtorek, 7 stycznia 2014

Pierwszy post

Mieszkam w bloku numer 8. Ostatnio rzadziej z niego wychodzę, a to za sprawą małego Chłopca, który stał się całym naszym światem. Naszym czyli męża i moim. Jaś, nasz Syn, jest wcześniakiem. Z czym to się je, wiedzą tylko mamy wcześniaków. No i czasem ich ojcowie. Nie jesteśmy standardową polską rodziną. Nie mamy telewizora. Nie jemy na obiad ziemniaków z kotletem. Nie sprzątamy w sobotę. Co więcej, jesteśmy szczęśliwi. Nie przesadzamy również w drugą stronę. Nie jestem kobietą alfa i nie przygotowuję dań kuchni molekularnej. Mimo wszystko mam światu coś do (o)powiedzenia.









Ja, żona szczęśliwa i matka spełniona postanowiłam dać temu wyraz. O tutaj. 

6 komentarzy:

  1. Witamy dzielniaków na pokładzie wcześniaków :)
    Zapraszamy również w nasze skromne progi :D
    E&M

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam wszystko od najnowszego posta do pierwszego na jednym wydechu. Będę do Ciebie zaglądać i trzymam za Was kciuki! Jesteś bardzo dzielna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem wczesniakiem. Wazylam 900 g.

    OdpowiedzUsuń
  5. My telewizora pozbyliśmy się w dniu porodu, nie wychodzi nam sprzątanie w sobotę a kotleta z ziemniakami w sumie lubię, ale jakoś rzadko jemy:)

    OdpowiedzUsuń